Desigual története
Thomas Meyer, a svájci kalandvágyó fiatalember, 20 évesen Ibizán találta magát, ahol a tengerparton trikókat árult, hogy megéljen. Meyernek közel 3000 használt farmer maradt, amelyeket olcsón szerzett be. Ahelyett, hogy pánikba esett volna, ollót ragadott és elkezdte szétvágni a farmereket. A különböző darabokat összevarrogatta, így született meg az első farmerdzseki.
Ezen kreatív ötlettel Meyer élete egy új irányt vett. 1985-ben piacra dobta első kollekcióját és a véletlenből hatalmas sikertörténet lett.
A márkanév egy neves filmrendezőnek, Isabelle Coix-nek köszönhető, aki közeli jó barátja a tulajdonosnak. Ő olyan nevet szeretett volna választani, amelyre az emberek felfigyelnek, így álmodta meg a Desigual nevet, ami magyarul annyit jelent, hogy más mint a többi vagy eltér a szokványostól.
A Desigual név valóban visszatükrözi a cég lényegét, hiszen a ruháik egyediek és szokatlanok. A tervezőket az 1960-as évekbeli hippi korszak inspirálta, és ennek az időszaknak a szabadsága és kreativitása jelenik meg a tervezéseikben. A márka alapvető filozófiája a pozitivitás, a tolerancia és a szórakozás, amelyek mind részei a Desigual egyedi és élénk stílusának.
A Desigual méltán híres a "patchwork" mintáiról és az élénk graffiti motívumairól. Ezen a márka a színek és minták intenzív keverékével vonzza magára a figyelmet. A ruhadarabok színpompás kavalkádja kifejezi a vásárló kreativitását és önbizalmát. Emellett a márka nem feledkezik meg a különleges alkalmakról sem, és terveznek elegáns és letisztult darabokat is, így mindenki megtalálhatja a stílusát, legyen szó mindennapi viseletről vagy fontos eseményekről.